ZT Four - шаблон joomla Продвижение

021 330 55 01

11
May 2015

Cinci moduri de a va face copilul sa fie activ fizic

Cand copilul dumneavoastra merge la gradinita sau scoala primara, exista o perioada de timp in fiecare zi intre orele 3 si 6 pm cand dumneavoastra sau persoana care are grija de copil il poate incuraja sa faca exercitii fizice. Si la aceasta varsta televizorul, filmele video si jocurile pe calculator pot atrage usor atentia. Expertii spun, totusi, ca cei mici au nevoie de cel putin 30 de minute de activitate fizica in fiecare zi.

Una dintre cele mai bune metode pentru a fi siguri ca copilul face toata miscarea de care are nevoie este joaca afara. Copiii au tendinta sa alerge, sa sara, sa se catere mult mai mult in spatii deschise decat in cele inchise. Si copiii de aceasta varsta sigur vor aprecia prezenta unui prieten de joaca cand fac toate aceste lucruri avand in vedere ca activitatile impreuna cu alti copii sunt ceva important acum. Asa ca ganditi-va la niste locuri de joaca amenajate in oras si luati cu dumneavoastra cativa amici si mingi, biciclete (nu uitati de castile de protectie) , corzi de sarit, skateboard-uri si ce mai credeti de cuviinta. Si supravegheati-i in timp ce fac curse impreuna.

Daca copilul e inscris la un program after-school, asigurati-va ca exercitiile sunt o parte regulata a programului.

Fiti un bun exemplu


Probabil ca deja stiti ca ceea ce spuneti are un impact mare asupra limbajului copilului si ca ceea ce mancati ii afecteaza dieta. La fel se intampla si cu sportul. Nivelul de activitate fizica si fitness ale copillului sunt influentate de modul in care va petreceti timpul liber.

Asa ca atunci cand aveti ocazia mergeti pe jos la scoala, la magazine, la biblioteca sau acasa la prieteni in loc sa sariti in masina. Acasa, faceti-va timp sa faceti putina miscare sau o rutina de exercitii pe caseta video si incurajati-va copilul sa vi se alature. Daca va vede pe dumneavoastra ca tineti la conditia fizica, mai mult ca sigur ca isi va dezvolta acest obicei.

Faceti sport impreuna


Programati-va ceva timp in fiecare zi ca sa faceti miscare impreuna, la fel cum incercati sa aveti o masa cu toata familia si mentineti o rutina inainte de culcare. Chiar si o iesire dupa cina la o plimbare in cautarea stelelor sau a licuricilor conteaza. Cel mai important este ca dumneavoastra sa initiati un plan care sa se potriveasca familiei dumneavoastra.

In weekend, asigurati-va ca iesirile cu familia implica activitate fizica, de exemplu, inot la un strand sau piscina, sanius in parc sau plimbari cu bicicleta in loc de iesiri sedentare, cum ar fi o plimbare cu masina. Duceti-va la plaja in cautare de comori ascunse sau la padure in explorare si cautare de vietati interesante. Orice activitati care implica de asemenea miscarea, cum ar fi joaca de-a prinsul, jocurile cu mingea si altele, sunt moduri excelente de a face sport pentru copii.

Incurajati sportul preferat al copilului


Cercetatorii au descoperit ca copiii ai caror parinti le incurajeaza pasiunile sportive, ducandu-i la antrenamentele de fotbal, de exemplu, si incurajandu-i, e mai probabil sa ramana fideli sportului decat cei ai caror parinti arata mai putin entuziasm. Nu conteaza ce fel de sport, inot, patinaj sau fotbal, partea importanta este sa incurajati miscarea.

La aceasta varsta accentul ar trebui sa fie pus pe activitati sportive distractive si pe dezvoltarea abilitatilor fizice, nu pe a face performanta pentru Jocurile Olimpice sau pe a invinge cealalta echipa. Nu vreti sa va presati copilul sa faca ceva sau sa practice un sport pe care nu-l agreeaza. Ambele strategii sunt aproape intotdeauna cu rezultat invers, si riscati sa-l indepartati total de sport. Chiar daca copilul va alege un sport organizat, care poate sa-i formeze abilitati de lider si de spirit de echipa, sau un sport individual, care poate sa-i creasca increderea in sine, scopul ar trebui sa fie sa va ajutati copilul sa gaseasca o rutina de exercitii care sa-i faca placere. Competitia ar trebui descurajata la aceasta varsta, dupa parerea expertilor.

Vacanta de fitness in familie


Cand va faceti planuri de vacanta ganditi-va si la activitati fizice. Cautati locuri de vacanta orientate spre familie care avantajeaza miscarea. Gasiti o locatie langa un lac, de exemplu, care include posibilitati de plimbari cu barca, leagane si trasee de bicicleta sau de mers pe jos in preajma. Planificati o vacanta la mare pentru a inota, a merge cu barca sau face alte sporturi de apa. Sau pe timp de iarna mergeti la sanius, snowboard sau schi. Taberele de vacanta cu anumite teme cum ar fi calarie, schi sau mersul pe role sunt de asemenea o modalitate distractiva de a va face copilul sa iubeasca sportul.

Despre Dorothy

Pentru ca noi suntem specializati in amintiri frumoase, magice din copilarie. Este locul prieteniei, iubirii, libertatii, curajului, al exprimarii si indraznelii, locul unde infrangem timiditatea si spaimele.

La noi copilul traieste frumos varsta, crede in magia lucrurilor, isi faureste vise, isi imagineaza lumea , incearca talente si este iscoditor.

Imagini

Contact

Str. Tabacarilor nr. 28, Sector 4 (intre Pasajul Marasesti si Metrou Timpuri Noi)) Bucuresti

office@gradinita-dorothy.ro

0722 209 437

0722 841 687

suntem sociali